środa, 6 maja 2015

Bohaterowie

zakładka ta została stworzona tylko dlatego, że bardzo lubię dobierać zdjęcia bohaterów. Nie trzeba się nią sugerować, naprawdę.


Victoria Malcolm-Carter
ur. 12.05.1969



O cholera, teraz jestem już stara... Jak byłam młoda to też biło ode mnie tą klasą i elegancją, prawda, Anthony?

Status krwi: półkrwi
Tytuły: brak
Pseudonimy: pani wszystko wiedząca (dla Syriusza Blacka), Kudłacz
Status małżeński: żona Anthony'ego Cartera
Różdżka: brak informacji; świetna do rzucania zaklęć
Kolor oczu: niebieksie, gdy mówi ze zwierzętami, białe
Rodzina: Anthony Carter (mąż), Aaron Syriusz Albus Carter (syn), Valerie Sophie Carter (córka), Catherine i Klaus Malcolm (rodzice)
Należała do Zakonu Feniksa



Jedyna kobieta, która była tak zaawansowana, że wiedziała wszystko lepiej niż inne panie. Nie dosyć, że była wszechwiedząca w porównaniu do mężczyzn, to jeszcze do kobiet! A przynajmniej tak uważała...
 Tak naprawdę nigdy nie dotrwałem do końca jej historii, ale ona do mojej owszem. Widziała, a potem się zemściła. Pomściła mnie, za co nigdy tak naprawdę nie podziękowałem, bo nasze późniejsze widzenie się nie było prawdziwe.
 Patrząc na nią, jedyne, co przychodzi mi do głowy to to, że zmarnowałem swoją szansę. Ale nie, wielki Syriusz Black jest wolnym strzelcem, on nie może. A mogłem. Mogłem wszystko, tylko że źle zagospodarowałem czas, przez co byliśmy dwójką przekomarzających się osób, a - co gorsze -  ona była doroślejsza i bardziej odpowiedzialna ode mnie. Z cholerną różnicą dziesięciu lat!
 Mogła również zrobić ze mną, co tylko chciała, bo potrafiła. Dosłownie. Nawet kiedy pod postacią psa się z nią spotykałem, potrafiła się ze mną porozumieć. Potem wyszło, że potrafi coś jeszcze, dlatego bardzo przydała się do walki z nim, kogo imienia się nie wypowiada.
 Ta kobieta wprowadziła chaos w moim życiu uczuciowym i właśnie wtedy poczułem, że istnieje ktoś kto rozumie, ktoś, kto potrafi mi pomóc.





~*~



Syriusz Black
ur. 1959



Nie potrafiłem kochać. Ale teraz już umiem. Wydoroślałem z trzydziestką na karku. Dobrze, że tak szybko, nie?


Nienawidziłam i kochałam tego mężczyznę jednocześnie. Sama już nie wiem czy tak się w ogóle da. Nie. My się ciągle sprzeczaliśmy, ale tak miło nam było.
 Poznałam go, gdy miałam szesnaście lat, choć już wcześniej słyszałam o Syriuszu, bo inaczej się nie dało. Pierwszy raz chyba na drugim roku, kiedy to został oskarżony i zbiegł, wszyscy wtedy uznali go za kogoś złego, ja chyba też. Bałam się go.
 Pomimo tego, że nasza znajomość była burzliwa to tęskniłam, tęsknię i będę tęsknić za jego uśmiechem i szarymi oczami. Inaczej się nie da. Kocham go.
 Zmarł, ale przed tym dowiedział się prawdy, o której zaraz po nim, usłyszał Anthony. O dziwo, mąż nie wyrzucił mnie z domu, a Syriusz powtórzył to, co zwykle i kazał pilnować Aarona i Valerie. W 1999 wszyscy dowiedzieli się prawdy.





~*~




Albus Dumbledore
ur. 1881



Hmm... Weź, proszę, tego psa na smycz, panno Malcolm.

Nie mogę tu niczego złego powiedzieć, ponieważ jest to osoba lepsza, wyższa. A na pewno ode mnie, bo jestem nic nie wartym zbiegiem. A on kimś wielkim.





~*~




Hermiona Granger
ur.  19.09.1979



I tak po prostu? A gdzie ciężka nauka, gdzie to wszystko?

W pewnym okresie swojego życia dowiedziałam się, że Hermiona jest moją fanką, co było dziwne, bo raczej osoby, które zostały usunięte z Hogwartu nie są wyjątkowo wspaniałe. Nie są też bohaterami i nie robią dobrych rzeczy, jednak wyszło, że ja tak, przez co Granger zaczęła interesować się moim życiem. A dzięki temu i Blacka, bo tam, gdzie ja, jest i on.
 Ogólnie nie była zła, nie irytowało mnie zbytnio to jej zachowanie, wypytywanie, w końcu to ona jako pierwsza o mojej ciąży się dowiedziała...





~*~





Harry Potter
ur. 31.07.1980



Bohater. Mój chrześniak, co najważniejsze. Harry Potter.
Te trzy zdania mówią wszystko.




~*~







O nim się nie mówi.






~*~





Anthony Carter
ur. 12.09.1966




Kocham cię, ufam ci. Nie muszę za tobą chodzić, ale powiedz mi... Dlaczego kupiłaś takie ciastka?! Ja ich nie lubię!

Ukochany mąż i ojciec, przed którym cala prawda była ukrywana. O tym kim jestem dowiedział się dopiero po sześciu latach bycia razem, trzech małżeństwa. Wtedy też dzieci miały po cztery lata i koniecznością było już poinformowanie go o zdolnościach naszych pociech.
 Nie był on nad wyraz zazdrosny o mnie, bo gdy przedstawiłam mu Syriusza jako przyjaciela i poinformowała go o tym, że zostaje u nas na noc - pocałował mnie w czoło na dobranoc i spokojnie wyszedł na nocną zmianę do pracy.
 I żyłam z nim w świecie mugoli, i byłam szczęśliwa. W połowie.





~*~





Rain Grant-Hudson
ur. 01.03.1969



O Boże, kiedyś to było się młodym...

Status krwi: czysta
Tytuły: auror
Pseudonimy: Rainy
Status małżeński: żona Antonio Hudsona
Różdżka: brak informacji; idealna do obrony
kolor oczu: ciemnobrązowe
Rodzina: Jonathan Rubeus Hudson (syn), Julia Clarie Hudson (córka), Corrine Victoria Hudson (córka), Antonio Hudson (mąż), Alan i Josie Grant (rodzice),



Poznałyśmy się na pierwszym roku w Hogwarcie, kiedy to obydwie zostałyśmy przydzielone do Gryffindoru. Zaprzyjaźniłyśmy się dosyć szybko, choć zasługą tego może być to, że miałyśmy po jedenaście lat, a jak się jest młodszym to szybciej się zaprzyjaźnia...
 Jednak na złotą Rainy narzekać nie mogę, ponieważ zawsze była blisko, nawet broniła mnie, gdy Michael Henderson rozwalił pół szkoły i zrzucił to na mnie. Bo przechodziłam akurat. Koniec końców, zostałam wyrzucona z Hogwartu na ostatnim roku, jednak szkołę ukończyłam, jakoś. A nawet po zakończeniu nauki w Hogwarcie Rain była ze mną, choć ona nie mieszkała z mugolami. Często się odwiedzałyśmy czy też spotykałyśmy wtedy, kiedy lepiej byłoby gdybyśmy siedziały w domu, a nie narażały życie. Całe szczęście żyjemy, o, jedyne pocieszenie.






~*~







Berri Doberson
Ur. 13.02.1969




Dlaczego nie? Nie kochasz go? Nie pragniesz go? Przecież widzę, co robisz. I widzę też jego. Kocha Cię. Ja oddałabym za miłość wszystko, nie strać tego.

Status krwi: mugolak
Tytuły: ścigający,
Pseudonimy: Teddy Bear
Status małżeński: -
Różdżka: idealna do rzucania uroków
Kolor oczu: czarne
Rodzina: - (z domu dziecka)





~*~






Caroline de Charlette-Hailey
Ur. 23.06.1969



Jesteś idiotą mówiąc tak. W ogóle byłeś i jesteś idiotą. Mężczyzna nie okazujący uczuć to idiota i dupek.


Status krwi: czysta
Tytuły: auror, prefekt
Pseudonimy: Franciszka
Status małżeński: żona Barry'ego Hailey'a
Różdżka: idealna do obrony
Kolor oczu: błękitne
Rodzina: Abby i Ludwik de Charlette (rodzice), Barry Hailey (mąż), Anne Hailey (córka)






Bohaterowie drugoplanowi:

• Ron Weasley,
• Bellatrix Lestrange,
• Rubeus Hagrid,
• James i Lily Potter,
• Państwo Malcolm,


I wiele innych, również ważnych.


.....................................

Przy Victorii mamy najpierw jej zdjęcie, kiedy ma z 40 parę lat, za to to drugie - z czasów młodości. U Rain jest odwrotnie, najpierw z młodości, później te po 40.
Mam nadzieję, że opisy bohaterów nie są takie straszne jak myślę i da się je przeczytać. c:
Opowiadają nam Syriusz i Victoria.
Dziękuję również za komentarze pod prologiem. ♥

6 komentarzy:

  1. Bohaterowie obiecujący :D Syriusz ♥
    Czekam na rozdział :*
    Mania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Czyżby fanka TVD? ,,Catherine i Klaus". Albo to moja paranoja albo jesteś fanką TVD. Syriusz jak zwykle boski. ,,Nie potrafiłem kochać. Ale teraz już umiem. Wydoroślałem z trzydziestką na karku. Dobrze, że tak szybko, nie?"
    Genialne! Ogólnie rzecz biorąc doceniam fakt, iż u Ciebie występują tacy aktorzy, których (oprócz Gary'ego Oldman'a) na oczy nie widziałam. Zawsze to jakaś miła niespodzianka. Tylko błagam... Powiedz, że będzie to COŚ pomiędzy Victorie a Syriuszem. Moim zdaniem para idealna!
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem fanką, imiona wyszły przypadkowo.
      Nie widziałaś ich? Haha, ja też tak mam, kiedy wchodzę na inne blogi potterowskie. Kompletnie nie kojarzę dzisiejszych aktorów, tylko tych starej daty. Dlatego Cię rozumiem, bo jak nie wiele osób interesuje się XX wiekiem, tak ja nie interesuję się dzisiejszymi czasami. Trochę dziwne, ale prawdziwe, bo nie znam większości dzisiejszych sław. Nawet gdy wybierałam do jednego opowiadania dzieci moich głównych bohaterów (dzieci miały żyć w naszych czasach), to nie miałam pojęcia kogo na nich wybrać. XDD
      Ale żeby nie było - Za Victorię jest Charlize Theron. Akurat dosyć młoda aktorka, bo ma dopiero trzydzieści parę lat. W kinach będzie teraz Mad Max z nią (kiedyś, w latach 80 z moim ukochanym Melem Gibsonem. ;_____;).
      Za Anthony'ego też mamy dosyć znanego jeszcze aktora, bo to Bradley Cooper z Kac Vegas.
      Za Rain jest Catherine Zeta Jones. Grała między innymi w Zorro z Banderasem. Zresztą, nie jest taka typowo stara, też.
      Berri to już kompletnie znana osoba, bo Angelina Jolie, aktualnie Pitt. Jak dla mnie jedna z najpiękniejszych kobiet według mnie. ;_____;
      A Caroline to... To już mało znana teraz osoba, bo Emmanuelle Beart. Francuska aktorka, która ma pięćdziesiąt lat, więc z kobiet jest tu najstarsza. Nawet na tym gifie ma z 40...? Ale wyglądała młodo, dlatego akurat ten wybrałam. Ogólnie też bardzo ładna kobieta. No.
      Nie dziwię się, że nie znasz, bo się o nich nie mówi. c:
      A co do Victorii i Syriusza... Nie mogę nic powiedzieć, jak wiadomo będzie miała męża i nie będzie nim Black, ale nic nie powiem. Nic. Nic. Nic. XDDD
      Dziękuje za komentarz, Selene. ♥

      Usuń
  3. Mam pytanie, napisałaś, że Berri Doberson to mugolak. To skąd do Merlina ona ma różdżkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy opisie Victorii mała literówka. Zamiast "niebieskie" napisałaś "niebieksie"

    OdpowiedzUsuń